wtorek, 19 grudnia 2017

Zimowe krajobrazy

Witajcie serdecznie :)

Za oknami robi się co raz zimniej i dobrze- niech te święta będą jak z bajki - białe i surowe - niech mróz namaluje bajkowe scenerie na szybach, a dzieci niech piszczą z radości lepiąc bałwana!

I ja dziś sięgam po świąteczne krajobrazy. Kupując ten wykrojnik wiedziałam, że sie polubimy, ale żeby aż tak, to nie sądziłam. Dzisiaj pokażę pierwszą partię z jego udziałem, ale uwerzcie mi - w tym roku wysłałam kartki do wszystkich z listy (co się od lat nei zdarzało) i wszystkie są w podobnym klimacie.








Hmm nie wiem tylko jak zrobić zdjęcia, ewentualnie je potem przerobić w photoscapie żeby uzyskać kolor biały??? One są naprawdę białe, białe bielusieńkie....

Kwartet posyłam na wyzwania:
Dies R Us Challenge 27.12
Crafty hazelnuts Christmas challenge 23.12




12 komentarzy:

  1. cudne kartki, takie delikatne! Wesołych Świąt Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zimowe widoczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne nastrojowe karteczki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne. Dla mnie najpiękniejsze bo kocham biel. Az mam ochotę na ten wykrojnik ale basta.... dosyć chomikowania. Wesołych świąt życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne , uwielbiam takie bieluśkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli Cie to pociesza, to tez nie wiem, jak sfotografować białe kartki, żeby było widać tę biel. Cudne krajobrazy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki :) Rzeczywiście cudny wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful White on White design. I love the way you used the Amy Frame. Thanks for sharing it with us at Dies R Us Challenge Blog. We hope you will join us in future challenges.
    Kathy
    DRU DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Very pretty white on white. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 364 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for December - I'd love to see it there too x

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG these are all just GORGEOUS!!! Thanks so much for playing in our ‘White on White’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous collection of snowy white cards!! Thank you for joining our challenge at Dies R us!
    Diane DRU DT {Nellies Nest}

    OdpowiedzUsuń