poniedziałek, 11 grudnia 2017

Hohoho

...czy są tu jakieś grzeczne dzieci??
No dobra ;) nieostotne ;) Na mojej dzisiejszej kartce zagościła pewna niezwykle sympatyczna ekipa pod dowództwem Świętego Mikołaja :)) Jak już pisałam no lubię gościa niesamowicie... taki sympatyczny Pan :) U mnie dzisiaj w wersji stemplowanej. Muszę przyznać, że wcześniej nie miałam zakusów na kolorowanki, a teraz jakoś tak mi się strasznie spodobało. Najchętniej nabyłabym więcej takich cudownych stempelków, a przede wszystkim promarkerów (hehehe - może usłyszy to mój Święty Mikołaj?? ;) Póki co koloruję tuszami i kredkami. Jeszcze nie jest idealnie, ale zabawa przednia :)




 



Kartkę posyłam na wyzwania:

Artimeno 17.12
 Double D 17.12

Addicted to stamps 23.11


11 komentarzy:

  1. Fantastyczna karteczka, taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka!!!Świetnie pokolorowałaś ten stempelek, który swoją drogą bardzo mi się podoba!!!
    Mnie bardzo wciągnęły stempelki i ich kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i taka wesoła.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the way you framed the cute focal image. Thanks for sharing it with us at Double D Challenge Blog. Hope you will join us in future challenges.
    Kathy
    DD DT

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG this is so adorable! Great coloring and design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Red & White with optional touch of Green’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka urocza gromadka :) Piękna, radosna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so cute. Lovely design and image. Thanks for joining us at Double "D" Challenges.
    Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    OdpowiedzUsuń
  8. HO HO HO, ! piękna praca, HO HO HO!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno
    Radosnych ,rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia życzymy!

    OdpowiedzUsuń