piątek, 20 stycznia 2017

Powiew wiosny II - babskie urodziny

Witajcie :)

 To już piątek :) Czas pokazać moją kolejną inspirację na blogu Scrapkowo.pl, gdzie serdecznie Was zapraszam.

Dzisiaj praca kobieca - powrót do kwiatków, wstążek i innych dodatków. A kolorystyka istnie wiosenna. Po długim okresie bieli i niebieskości  wreszcie mi się delikatnie znudziło i poszłam w nieco inne klimaty. Podobnych klimatów w najbliższym czasie będzie jeszcze 5 ;) Nic na to nie poradzę, że pół mojej pracy raczyło się urodzić w styczniu ;) a że ja lubię karteczki im robić, a nikogo wyróżniać nie chcę to będą pewne wariacje na temat ;)

Dzisiaj pierwsza z nich. Niestety problem techniczny był jeden - przygotowałam personalizację do każdej kartki, ale drukarka nie stąd ni zowąd (hihi trudne słowo - aż sprawdziłam pisownię ;)) wzięła i odmówiła posłuszeństwa :(( trzeba więc było delikatnie kartki zmodyfikować, dostosować do zaistniałej sytuacji. Cóż tak czasami bywa :(

No dobrze, ale za to jest kolorowo. Zresztą sami zerknijcie :)

 Powrót stemplowanych motyli :))



Kartkę posyłam na wyzanie:
- EgoCraft 25.01

- Card Mania 28.01

- Winter Wonderland 31.01

21 komentarzy:

  1. O jejuńciu ale śliczna karteczka:-)
    Piękna. ...aż poczułam wiosnę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech... Wiosennie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna,jakie śliczne te kwiaty,kolorki............jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, wiosenna inspiracja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, gdzie ta wiosna, ja też już chce słonka :) słodka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kompozycja, piękna kartka mimo, że plany trzeba było zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna karteczka! Cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna, wiosna, piękna i radosna:)))Śliczna Twa kartka Olu:))Pozdrawiam Cię:))a z drukarkami tak bywa:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza :) Taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosennie się zrobiło. I motyle przyfrunęły 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczułam wiosnę dzięki Tobie, aż mi się chce ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. No, kolorowo i wiosennie! Ha, stemplowane motyle, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kompozycja kwiatowa :) super
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszło :)Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful card Olenkaja. Love all the details.
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland.
    Lou DT xo

    OdpowiedzUsuń