piątek, 27 stycznia 2017

Kwiatowo-serduszkowo

Witajcie w kolejny piąteczek, piątunio :))

Uwielbiam, uwielbiam ten czas, kiedy zaczyna się weekend :) Dla mnie wprawdzie ten męczący pewnie, bo jadę na kurs. Wrócę więc niewyspana i z głową pełną wiedzy, która paruje i olbrzymią ilością matreiałów do przerobienia jeszcze. Ale i tak lubię to co robię :)

Dzisiejszą pracę, pokazuję także jako isnpirację na blogu scrapkowo.pl. Zajrzyjcie koniecznie, bo tam - praktycznie pełne materiałoznawstwo :)

Jak już doskonale wiecie pożegnałam świąteczną biel i niebieskości. Wielki powrót różu, fioletu, kwiatów i dżetów :) Jak wyszło? Ocenicie?

Powrót motyli :))
 ...i ptaszków...

Kwiatuszkowo...



 Nie mogłam się zdecydować, który profil lepszy ;)







Kartkę posyłam na wyzwania:
- Marianne`s Desing Divas 14.02 I used CR1225; LR0290 and LR0151

- Cards and more 10.02




18 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, na bogato, bardzo mi się podoba ten nowy wykrojnik w serduszka :) na środku tego elementu ramki co to jest? te kulki przeźroczyste? czy to klej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba profile fantastyczne! :) Piękna kartka, fajnie, że wróciłaś do kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka - taka dopracowana w każdym milimetrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj no cudna karteczka :) A co to są te bezbarwne kuleczki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdego profilu wyglada rewelacyjnie. En face też 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna :)Miłośnie się zrobiło ;) Fajnie te kuleczki wyglądają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest niesamowita a każdy jej element zachwyca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow this is just fantastic, love the romantic vintage touch..thank you so much for joining Marianne Desig Divas, hope to see you soon again, hugs Blankina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam wszystkie kolory, ale przyznam że fiolety plasują się wysoko na liście, więc jak dla mnie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo romantyczna kartka Kochana, totalnie się zauroczyłam w tych maleńkich dodatkach. Cudownie Kochana ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ wiosną zawiało ;) Śliczna, świetnie te wszystkie serduszka razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo delikatna, pastelowa karteczka. Wszystko znajduje się na swoim miejscu - super - nic dodać, nic ująć:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, bogata kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała karteczka, taka na bogato. Widzę, że masz wykrojnik serduszkowy- tło, nad którym się ostatnio zastanawiałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń