wtorek, 20 grudnia 2016

Srebrzyście

Witajcie Elfiki i Mikołaje :)

Dziękuję za wszystkie serdeczne słowa pod ostatnimi wpisami. Cieszę się ogromnie, że tak wiele z Was przychylnym okiem patrzy na moje scrapkowe poczynania :)
Jak już pisałam w poprzednim poście - w tym roku jakoś pociągnęło w kierunku świątecznych form 3D - kartki zeszły na plan dalszy. Ponownie sięgnęłam po "przepis na bombkę" i stworzyłam siostrę mroźnej niebieskiej. Już wiem, że zrobiłam ich za mało - w przyszłym roku zacznę w sierpniu :)
Nie wierzcie - i tak tego nie zrobię ;))

Więc tym razem będzie równie delikatnie, mroźno, ale srebrzyście.




 Na moment "oderwałam" ją od świecznika, cobyście nie mieli złudzeń, że jest w stanie wisieć :)


A tu przy sztucznym świetle - chciałam uchwycić jej blask, ale i tak niespecjalnie mi wyszło ;/




Już jutro z kolei zapraszam na post - jak taką bombkę przygotować :) Moze ktoś jeszcze się zdecuje na chwilę  przed świętami??

Bombę posyłam na wyzwania:
- Eko Deco 24.12

- Ego Craft 25.12
 - Essy Floresy 28.12




21 komentarzy:

  1. Cudna dekoracja świąteczna ,biel ze srebrem wspaniale się komponuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wyszło bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jak Ty robisz takie cuda????
    Podoba mi się bardzo....bardzo:)
    I możesz zacząć robić w sierpniu - będzie więcej okazji do podziwiania:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa, ale piękna! Kurs jak najbardziej, może za rok skorzystam bo teraz to już ni ma kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo piękne dzieło. dziękuję za udział w wyzwaniu eko-deko.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, czekam na tutorial :) - dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eco-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Na choince na pewno wygląda bajecznie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bombka. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca. Dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco. Dido / DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancka ozdoba,perfekcyjnie wykonana. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie mroźna ta bobka ^-^ dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna dekoracja! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie błyszczy i to widać. Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń