środa, 7 grudnia 2016

Rudolf jest z nami :)

Witajcie wieczornie :)

 Chciałabym się znów rozpisać, pogawędzić z Wami przy herbacie chwil kilka, ale jak to zwykle bywa - czasu brak :( Wiem, wiem pisałam o tym milion razy, napiszę i milion pierwszy ;) Co rok odkładam do zrobienia pewne projekty na kolejne Boże Narodzenie, z wielką nadzieją, że napewno zrobię. W tym roku już widzę - podobnie jak w latach poprzednich nie ma szans, bym zrealizowała swoje plany robótkowo- dekoracyjne. No nie ma szans :(

Ale to nic. Dziś historia pewnej znajomości. Zażyłej to jeszcze nie, ale z pewnością takiej, z której może być "coś" więcej ;) Kiedy zakochałam się Rudolfie (sama tak go nazwałam dla ścisłości) totalnie nie znalazłam zrozumienia w mojej rodzinie - "po co Ci kolejny świąteczny wykrojnik, skoro połowy z tych co masz i tak nie korzystasz?". No ale wiecie jak to jest - miłość nie wybiera, kupiłam.
Pewnego sobotniego popołudnia wyciągnęłam swoje gratki, wszystkie papiery i inne brokaty i Rudolf miał być na tapecie. Pochwaliłam się mojemu Towarzyszowi Życia i... przepadliśmy ;) Nie ma to jak dwoje ludzi po "30" wyrywających sobie niemal nożyczki z rąk, nie mówiąc już o biednym Rudolfie ;) Powstały więc dwie prace -moja jako pierwsza :)



Only this card is to challenge
I druga - autorstwa Towarzysza Życia ;) This card made my boyfriend ;)



 Moją pracę posyłam na wyzwania:

- Marianne Design 12.12 I used:  CR1226; CR1378; COL1369

- Marianne Design Kreadivas 9.12

-Card Mania 29.12

24 komentarze:

  1. No kochana scrapujaca druga połówka- szacun ;)- czas spędzony razem- bezcenny
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze Rudolfy :) Pięknie wygląda Twój ze złotem :)
    Ja też czasem scrapuję wieczorami z mężem, ale wygląda to tak, że ja tnę papiery, a On obok "biega przed snem" w Urban Terror :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję drugiej połówki. Wspaniały z was duet 😀 Piękny Rudolfik.
    Piękna mroźna bombka i karteczka z rodziną. Super są te papiery 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż co prawda już też dwie kartki w życiu (dla mnie) zrobił,a le żeby rwał się do nożyczek i tworzył po równo ze mną, co to to nie. Więc podziwiam Twoją połówkę :) Piękne prace stworzyliście, powodzenia w wyzwaniu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super obie, do tego jakże różne klimaty,choć wspólny zimowy;) Dziękuję za udział w moim candy, zapraszam wkrótce na wyniki, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to fajnie jak towarzysz życia podziela Twoją pasję :)
    Obie karteczki są po prostu SUPER!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rudolfik jest piękny <3 Uwielbiam Motywy z nim :) Obie Kartki są piękne i wzrusza mnie to, że Twoja druga połówka stworzyłą ją dla Ciebie :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Renifer świetny i te szyszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację - można się zakochać! Ukłony dla Towarzysza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale oba reniferki, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. MNie także podobają się obydwie kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kartki, obie mi się podobają, chociaż każda inaczej :))). Twoja cudowna jak zawsze, ale i drugiej nic nie brakuje :))).

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful card! Like your rendeer with the gold accents!
    Thanks for joining the challenge
    Wybrich
    DT MDchallenge blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu, kapitalnie, że nie dosć, że zaraziłaś swojego ukochanego, to jescze Rudolf prezentuje się wyjątkowo na obu karteczkach. SUPER!! CZEKAM NA ciąg dalszy wspólnego kartkowania.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumie Twoją miłość do Rudolfa bo jest fantastyczny a wasze kartki promienieją. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Your card is stunning Olenka!!!
    I love the dies, colors and different materials you used. There all so gorgeous together.
    Ofcourse I became one of your new followers!
    And thank you for joining our challenge.
    Kind regards, Marleen
    MD challenge blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Super leuke kaart geworden, erg mooi.
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Just a wonderful card Olenka
    Love it.
    Thank you for joining our challenge

    Kind Regards
    Anita
    MDblog

    OdpowiedzUsuń
  19. Very nice card.
    Thank you for joining our challenge.
    Greetings Ellie
    DT MD challenge blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie sie bawiliście!!!

    OdpowiedzUsuń