piątek, 28 października 2016

Mroźne do zimy przygotowania

Witajcie :))

Dziękuję pięknie za wszystkie ostatnie komentarze, za odwiedziny za wszystkich chętnych do mojego małego rozdawnictwa :) To wszystko bardzo, bardzo cieszy :) Staram się na bieżąco składać rewizyty, choć i tak uważam, że żeby wszystko zrobić należałoby wydłużyć dobę conajmniej o jakieś 12 godzin. Taki niedosyt.

Co będzie dzisiaj?
Dzisiaj przypada kolejny dzień inspirowania na blogu Scrapkowo.pl.
Patrząc za okno postanowiłam stworzyć nieco lepszą scenerię :) - trochę bajkową, trochę mroźną, trochę taką hm... nierealną. Pomogły mi w tym jedne z bardziej przeze mnie lubianych papirów zimowych Craft and You i ten śliczny przystojniak :))


Czyż  nie jest uroczy?? Do towarzystwa wysłałam mu takie oto sympatyczne szyszeczki - nie uwierzycie - pomyziane gesso - ja i media ;) świat się kończy...


 W oprawie wielu detali i szczególików - bardzo żałuję że nie udało mi się uchwycić jak bardzo ta kartka się mieni - delikatny brokat rozsypany na gwiazdkach, szyszkach i gałązkach dodaje jej lekkości sprawiając, że cała staje się magiczna... Poza wrażeniami wizualnymi, dostarcza także wrażeń dźwiękowych - słabo na tym zdjęciu widoczny, maleńki dzwoneczek przy każdym ruchu kartką daje o sobie znać :)



 Nim zobaczycie całość spójrzcie na tego gościa raz jeszcze ;)

 ...i jeszcze....
 No dobra, no już :)


 To jest moja pierwsza świąteczna praca w tym roku, pewnie nie ostatnia, ale powiem Wam tak szczerze - zakochałam się w kaboszonkowym facecie ;)

Kartkę posyłam na wyzwania:
- Marianne Design Kreadivas 8.11
_ Studio Szok 31.10


- TDZ 11,11

21 komentarzy:

  1. Rozpoczyna się dla mnie najpiękniejszy okres w roku, a ta kartka sprawia, że moje serce zaczyna już śpiewać kolędy ;) Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka! Idealnie oddaje zimową scenerię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie piękna i mroźna sceneria. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Umiesz stopniować napięcie :) !!! Nawet nie patrząc na kartkę już mnie ciekawość zjada jak ona wygląda i jak dzwoni i jak błyszczy :) Piekny wstęp do Świąt :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy bałwanek i cała kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa kartka,taka zimowa:-) Bałwan świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przystojniak ;) Całość mroźnie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie słodziak! Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka to piękna karteczka u Ciebie, aż miło pooogladać i mimo, że chłód i zimno za oknem, to ten klimat mi się bardzo podoba. Uściski i czekam na kolejne wspaniałe i bardzo udane karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, zimowa opowieść z bałwankiem w roli głównej :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny klimat!! Rzeczywiscie -bałwan uroczy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lśniące perełki, choinkowe gałązki, gwiazdy, gwiazdki, a dopełnieniem uroczy bałwanek! Piękna kompozycja :) Zimowo, mroźnie i baaaardzo przyjemnie :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda świetnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń