czwartek, 3 grudnia 2015

Green Christmas

Witajcie :)
Trzeba przyspieszyć odrobinę z przygotowaniami do świąt :)
U mnie dzisiaj troszkę zmiana klimatu. Na zielony.
Z zielonym jest taka historia, że go nie lubię, wręcz panicznie boję się tego koloru. I tak kiedyś sobie z Kasią milutko gawędziłyśmy wirtualnie jak to zielonego nie lubimy. I padło hasło na osobiste wyzwanie - święta w zieleni!
Dopiero wtedy sobie uświadomiłam w co się wpakowałam.
Ale z pomocą przyszły mi ścinki w wycinanek. Leżały tak na małej stercie i mnie olśniło. C&S. Zielone :)



Choinki wytuszowałam zielonym Distriss.
Zdjęcia jak widać przy sztucznym świetle :( już nawet nie liczę że wyjdzie słońce...
I jak Kasiu? Zaliczyłam?

I jeszcze taka nostalgiczna myśl... W mojej pracy organizujemy Szlachetną Paczkę. I tak sobie dzisiaj czytałam listę rzeczy, artykułów które nasza Rodzina potrzebuje. I wiecie co? Większość z nas ma prawdziwego farta - wydajemy fortuny na wykrojniki, papiery, tusze i inne takie, a 14-letnia dziewczyna w swoich marzeniach pisze o bawełnianych skarpetkach i szczotce do włosów....
To jest tak nierealne w dzisiejszych czasach i prośbach młodych gniewnych o nowe smartfony, tablety, nie wiadomo co, a jednak możliwe.... Ciągle myślę o tej Rodzinie. Na swojej liście umieścili produkty naprawdę niezbędne, powiedziałabym że minimum minimum wszystkiego. I aż trudno planować świąteczne zakupy, kiedy ktoś prosi o kiszone ogórki.... Eh.... niesprawiedliwe to życie.



11 komentarzy:

  1. no pewnie że tak! przepiękna karteczka:) bardzo mi sie podoba, super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Cudnie wyszły Ci te choinki!
    A co do listu i Szlachetnej Paczki - warto pomagać. Mnie nie stać na samodzielne zrobienie takiej paczki, ale staram się pomagać w inny sposób. Ziarnko do ziarnka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicna karteczka,fajny efekt osiągnęłas po wytuszowaniu choimek:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Nie tak d... straszny, jak się okazuje :) Myślałam kiedyś o szlachetnej paczce, ale w pojedynkę nie ma szans. Dołączyłam się w tym roku za to do Robótki 20115 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się bardzo spodobała

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, taka nastrojwa, bardzo mi się podoba:))A szlachetna paczka....ja dolączylam do tego samego co Ty:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyż zielony nie jest piękny, każdą kartkę ozdobi, a ta wyszła cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest prześliczna :) Ja z kolei zielony uwielbiam :) Co do paczki- dobrze, że są ludzie którzy chcą pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna i nietuzinkowa kartka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń