wtorek, 3 listopada 2015

Taki sezon

Witajcie :)

Początek listopada przywitał nas naprawdę uroczymi dniami. Aż trudno uwierzyć, że to czas dni krótkich, zimnych i ponurych! Miejmy nadzieję, że taki klimat utrzyma nam się jak najdłużej.
I aż trudno w zwiazku z tą pogodą właśnie zaakceptować fakt nadchodzących Świąt. Na Waszych blogach widać, że pracujecie już pełną parą :) I dobrze :) mnie pewnie święta jak co roku zresztą trochę zaskoczą ;)

Dlatego też zasiadłam do pierwszych w tym roku karteczek. Dziś będzie debiut na blogu ;) Czy udany? Ocenicie sami. Najbardziej jestem dumna (cóż za skromność ;)) z poinsetti. Wprawdzie na zdjęciu nie udalo mi się uchwycić ani jej prawdziwego koloru, ani też brokatowanie, które w rzeczywistosci sprawia, że cała kartka lśni. W ogóle właśnie nie wiem jak Wy te zdjęcia takich detali, błyskotek robicie. W tej kartce jest dużo "świecących się" elementów - borkatowy kwiat, śnieżynki na spodzie i złoto na bombkach. Na zdjęciach wyszło to tak jakoś płasko i jakby niepasująco. W rzeczywistości zaś kartka jest mocno iskrząca się, taka radosna. Jest na niej wszystko, co mi się kojarzy z zimą :)

Zaczęłam też (co może niektórzy zauważą) kombinować z mediami ;) Choć to dopiero pierwsze, nieśmiałe próby - górny brzeg kartki pociągnięty jest (delikatnie bardzo) akrylową farbą, która w rzeczywistości dała mi efekt przyprószonej śniegiem. Dużo, oj dużo muszę się jeszcze nauczyć.
Do tej pory także nigdy nie malowałam tekturek, a teraz postanowiłam spróbować. Efekt nawet mi się podoba.

No dobrze, a teraz do rzeczy.




Kartkę posyłam na wyzwania:
 - I like challenge 8.11
- Card and Scrap 13.11
- Crafty Moly 23.11



P.S. co do mojego candy :) prawidłowa liczba jeszcze nie padła :) Sama jestem ciekawa, czy ktoś zgadnie :))

22 komentarze:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej udany debiut,kartka jest przepiękna,jestem zachwycona:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca muszę przyznać że debiut udany

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna... ;)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, fantastyczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam widzę wszystko co trzeba i zachwycam się niezmiernie.
    Piękna, klimatyczna kartka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna karteczka. Kwiat sliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanego debiutu - jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj, wygrałaś u mnie niespodziankę, proszę o kontakt w celu ustalenia co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam meila, napisz czy dotarł bo chyba są problemy z pocztą

      Usuń
  10. Przepiękna kartka, a kwiat cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweet and colorful card . Loved the orniments . Thank you for joining in at Card and Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń