środa, 8 lipca 2015

Sercowe

Witajcie :))

Nim dojdę do części właściwej posta chciałabym bardzo podziękować za tak liczne komentarze pod ostatnim kompletem :) Tak mnie rozpieściłyście ,że jeszcze uwierzę, że białe papiery są dla mnie ;)

Gorąco, co? Dopiero narzekaliśmy że lata nie ma, a tu proszę,jak się rozkręciło. Popadłam jednak w wielką konsternację, gdy na jednym za zagranicznych blogów wyzwaniowych które z rzadkości odwiedzam zobaczyłam wygenerowane kilka dni temu wyzwanie....Bożonarodzeniowe. No, i tak sobie pomyślałam - O my God! Znowu nie zdążę! skoro inni już robią, a ja w lecie kwitnę - nie ma najmniejszych szans! znów prześpię święta ;) A może święta będą na biało? Tak, jak już dawno nie był? Może?

Dzisiaj nie będzie biało. Ani trochę. No może minimalnie, ciuteczkę, odrobineczkę. Dzisiaj będzie hm... pastelowo, kolorowo i ażurkowo. Odkąd zobaczyłam piękne, cudniaste wykrojniki na jeszcze piękniejszych kartkach Joasi zakochałam się w ażurach. No ale co zrobić jak wykrojnik takowy kosztuje przeszło stówkę? Nawiasem mówiąc - czy nie uważacie że już lekko przesadzają z cenami tych nowych produktów? Co firma to wyższa cena nowych kolekcji. To jakiś obłęd.

No ale wróćmy do ażurków, w których się zakochałam a których nie kupiłam. Przegrzebałam całe cudowne pudełeczko z wykrojnikami i jest. Oto jest! Idealny ażurek! No i mamy go :))

No może nie taki piękny jak Joasi, ale ażurek :))

I kwiaty, i sznurek i motylek i serce.... ehchhhh no miłość poprostu.




No to karteczkę od serca na ślub
posyłam na wyzwania

- PR SZOK sznurek-kwiaty- warstwy 17.07


- Scrapek 16.07
- Craftowy Ogródek 9.07


22 komentarze:

  1. przepiękna karteczka! piękny ażurek:) co do cen to też tak uważam i jestem zła bo ciężko wydać takie pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka cudo!!! Dobrze, że nie mam maszynki, bo pewnie też bym narzekała na ceny wykrojników :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka Oleńko jest cudowna:)ja wszystko co robisz:)
    a wykrojniki rzeczywiście strasznie drożeją, dolar poszedł do góry ale czasami ceny są przesadzone zwróciłam ostatnio uwagę że nie dawno kupowałam wykrojnik za 80 zł i w tym samym sklepie pojawił się on jako uzupełnienie i kosztuje prawie 150 zł aż tyle dolar podrożał?
    czasami nawet między sklepami jest różnica kilkudziesięciu złotych za wykrojnik czy dziurkacz
    a każda dostawa niesie ze sobą wyższe ceny też mam czasami dość i obiecuje sobie, że już nie kupie nic nowego, poczekam na to aż dolar spadnie tylko że znając życie dolar spadnie a ceny pozostaną nadal wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka w przepięknych kolorach:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka i śliczny ażurek :) Jeśli chodzi o wykrojniki to zgadzam się- to jakiś obłęd!!! Ceny są straszne. Chyba będę musiała też pogrzebać w moim pudle i poszukać dawno zapomnianych wykrojników. Portfel będzie mi wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna pastelowa karteczka:) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, tak to jest, ze sprzedawcy kusza nowosciami, a jesli wykrojnik ma branie to niestety z cenami w poszczegolnych sklepach bywa roznie. Taka prawda. A co do karteczki to podoba mi sie azurek no i ...caloksztalt poczawszy od kolorow, skonczywszy na dodatkach. Piekna praca. Pozdrawiam Cie cieplo i serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczna karteczka. Azurowe serce super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the pastel colors on your beautiful card! That heart die is gorgeous and so are your flowers. Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenge #21!

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatna i romantyczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, ażurowa kompozycja!!! Dziękuję za udział w zabawie PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna karteczka
    Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń