piątek, 20 czerwca 2014

Pudełko z motylem

Witajcie po małej przerwie urlopowej :))
Nie pytajcie nawet jak było, bo urlopy mają to do siebie że przeważnie są fajne i kończą się za szybko :( O pobycie napiszę kilka zdań przy następnej okazji, pokazując jednocześnie, co też w górach kreatywnego powstało ;) to będzie mój debiut ;) ale ciii na razie :)

Dzisiaj prezentuję Wam pudełeczko na drobiazgi - w podobnym klimacie prezentowałam już dwa - różowe i niebieskie. Dziś czas na ceglasty czerwony.




Pudełeczko posyłam na wyzwanie:
- Craft Bar 10.07
- Scrapek 30.06


A po powrocie czekała mnie też miłe zaskoczenie na blogu Card Manii. Znalazłam się tam po raz pierwszy wśród osób wyróżnionych! Jedna z moich znajomych powiedziała, że to nie TOP 3, ale i tak jest się czym chwalić, bo wybór z 204 prac z pewnością nie jest łatwy :))
Więc się chwalę :))

12 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróznienia w Card Manii i gratuluje slicznego pudeleczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdziwe dostojeństwo w tym pudełku

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja:) gratuluje wyróżnienia:) Przepiękna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oleńko z całego serca gratuluje:)
    kolejne cudeńko piękne:)
    cieszę się że odpoczęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje pudełeczka są wyjątkowe, nie mogę się doczekać kolejnych wersji kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie kolorów :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwal się chwal, a ja gratuluję :) Pudełeczko przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pudełko, pięknie ozdobiłaś! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń