wtorek, 17 grudnia 2013

W śnieżnej bieli

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny, za wszystkie głosiki na moje łyżwy, za to, że w świątecznym, jakże pełnym obowiązków czasie znajdujecie chwilę żeby tu do mnie wpaść :)

Powoli docierają karteluszki wysłane w świat. Niestety prawda jest taka, że nie jestem w stanie zrobić i wysłać karteczki dla każdej z Was. A chciałabym, bo to niesamowicie miłe otrzymać tych kilka słów na karcie pisanych. Takie starodawne i bardzo tradycyjne.

Dziś znów na biało. Karteczka prosta, biała, bielusieńka, okraszona maleńkimi koralikami Mill Hill czy jakoś tak (w swoim założeniu mają służyć do haftowania), które się delikatnie mienią opalizująco.




7 komentarzy:

  1. Karteczka jest przecudowna:)))) Dzięki! Dzięki! Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna Oleńko przepiękna bielusieńka:):)
    u mnie też biało dzisiaj:)
    Oleńko mam ten sam problem chciałabym Wszystkich obdarować ale chyba musiałabym już zacząć robić kartki na Boże Narodzenie 2014:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel nadaje elegancji, ale również podkreśla zimowy klimacik - przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka, bardzo podobają mi się te elementy z wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna :) Biel jest niezwykle elegancka.

    OdpowiedzUsuń