czwartek, 16 maja 2013

Wyróżnienie

Od Lusilli otrzymałam jakiś czas temu wyróżnienie
Chciałabym za nie bardzo serdecznie podziękować - sprawiłaś mi moja droga bardzo miłą niespodziankę :)
Zasady tego wyróżnienia uwzględniają 11 pytań które zadaje osoba nominująca oraz 11 bloggerów odpowiadających. Następnie należy wytypować swoją 11 i zadać jej kolejne 11 pytań. Na pytania Lusilli z chęcią odpowiem, ale swoich nominacji nie wykonam i pytań nie zadam, gdyż to samo wyróżnienie dostałam na poprzednim blogu i by nie dublować blogów "Liebster" nie będę tego robić. Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe.
Pytania od Lusiili:
1. Jabłko czy pomarańcz? pomarańcza
2. perfumy kwiatowe czy owocowe? owocowe
3. Serial czy dokument? serial
4. List czy mail ? list
5.Kot czy pies ? kot
6. Jeziora czy morze? morze
7. Intensywne barwy czy pastelowe? pastele
8. Wakacje na wsi czy mieście? na wsi
9. czekolada czy pralinka? czekolada
10 Wafelek czy ciastko? ciastko
11.Piosenka liryczna czy taneczna? liryczna

Jeszcze raz bardzo dziękuję :)


1 komentarz: